SV   EN   DA
För att få full tillgång till vår webbshop, hitta hela vårt sortiment och se våra priser, måste du vara inloggad.
Logga in på ditt konto här eller registrera dig som kund här .

Sony PrimeSupport On-Demand Support opgradering 1dag

Sony PrimeSupport On-Demand - Support opgradering - brugerdefinering - 1 dag - on-site

PrimeSupport er den forbedrede supportservice, der er dedikeret til europæiske erhvervskunder af Sony Professional-produkter. Med låneenheder, hurtige reparationer og teknikerbesøg på stedet er der noget for enhver smag.

  • Produktnummer 993309201

    Modell PSP.CET.CUSTOM.1

    Varumärke Sony

    EAN 5013493369597

    Vikt kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse Sony PrimeSupport On-Demand - support opgradering - 1 dag - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Brugerdefinering
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 dag
Allmänt
Full kontraktsperiod 1 dag
Inkluderad service Anpassning
Plats På platsen
Specifikationer
Service och support Utökat serviceavtal - anpassning - 1 dag - på platsen - tillgänglighet: 8 timmar om dagen - högre ingenjör

Over og ud over din garanti

PrimeSupport tilbyder udvidede supporttjenester ud over de grundlæggende vilkår, der er omfattet af producentens standardgaranti.

Til professionelle, af professionelle

Sonys ingeniører har årtiers erfaring med at arbejde med Sonys produkter - så du er i gode hænder.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]