EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Sony PrimeSupport On-Demand Support opgradering 1dag

Sony PrimeSupport On-Demand - Support opgradering - brugerdefinering - 1 dag - on-site

PrimeSupport er den forbedrede supportservice, der er dedikeret til europæiske erhvervskunder af Sony Professional-produkter. Med låneenheder, hurtige reparationer og teknikerbesøg på stedet er der noget for enhver smag.

  • Product no 993309201

    Model PSP.CET.CUSTOM.1

    Brand Sony

    EAN 5013493369597

    Weight kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Sony PrimeSupport On-Demand - support opgradering - 1 dag - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Brugerdefinering
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 dag
General
Full Contract Period 1 day
Location On-site
Service Included Customization
Details
Service & Support Extended service agreement - customization - 1 day - on-site - availability: 8 hours a day - senior engineer

Over og ud over din garanti

PrimeSupport tilbyder udvidede supporttjenester ud over de grundlæggende vilkår, der er omfattet af producentens standardgaranti.

Til professionelle, af professionelle

Sonys ingeniører har årtiers erfaring med at arbejde med Sonys produkter - så du er i gode hænder.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]