SV   EN   DA
För att få full tillgång till vår webbshop, hitta hela vårt sortiment och se våra priser, måste du vara inloggad.
Logga in på ditt konto här eller registrera dig som kund här .

Lexmark On-Site Repair 1år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark On-Site Repair - Garantiforlængelse (fornyelse) - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: NBD - for Lexmark MX510de, MX511de, MX511dhe, MX511dhe LDS, MX511dte

Lexmarks bedste servicetilbud! Du får service på stedet allerede næste hverdag.

  • Produktnummer 989630019

    Modell 2355568

    Varumärke Lexmark Internationa

    Vikt 0.1 kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse Lexmark On-Site Repair - garantiforlængelse (fornyelse) - 1 år - on-site
Type Garantiforlængelse (fornyelse)
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for Lexmark MX510de, MX511de, MX511dhe, MX511dhe LDS, MX511dte
Allmänt
Full kontraktsperiod 1 år
Inkluderad service Material och tillverkning
Plats På platsen
Svarstid Nästa arbetsdag
Specifikationer
Service och support Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 1 år - på platsen - svarstid: nästa arbetsdag | Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 1 år
Kompatibilitetsinformation
Designat för Lexmark MX510de, MX511de, MX511dhe, MX511dhe LDS, MX511dte

Svar næste hverdag

Efter den forlængede garantiperiode kan der købes en fornyelsesdækning for ét år ad gangen, når blot produktet supporteres af Lexmark.

Højt veluddannede servicerepræsentanter

Lexmarks dækning med service på stedet betyder, at hvis dit tekniske problem ikke kan løses pr. telefon, sender en repræsentant fra Lexmarks tekniske support en uddannet Lexmark-servicetekniker til din adresse med service næste hverdag. Teknikeren vil servicere den defekte enhed på stedet og sikre, at printeren overholder Lexmarks meget strenge standarder for kvalitet og ydeevne. Dette tilbud omfatter telefon- og webbaseret support, alle reservedele og arbejdstimer samt service og test på stedet.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]