EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

Lexmark On-Site Repair 1år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark On-Site Repair - Garantiforlængelse (fornyelse) - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - responstid: NBD - for Lexmark MX510de, MX511de, MX511dhe, MX511dhe LDS, MX511dte

Lexmarks bedste servicetilbud! Du får service på stedet allerede næste hverdag.

  • Product no 989630019

    Model 2355568

    Brand Lexmark Internationa

    Weight 0.1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse Lexmark On-Site Repair - garantiforlængelse (fornyelse) - 1 år - on-site
Type Garantiforlængelse (fornyelse)
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for Lexmark MX510de, MX511de, MX511dhe, MX511dhe LDS, MX511dte
General
Full Contract Period 1 year
Location On-site
Response Time Next business day
Service Included Parts and labor
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 1 year - on-site - response time: next business day | Technical support - phone consulting - 1 year
Compatibility Information
Designed For Lexmark MX510de, MX511de, MX511dhe, MX511dhe LDS, MX511dte

Svar næste hverdag

Efter den forlængede garantiperiode kan der købes en fornyelsesdækning for ét år ad gangen, når blot produktet supporteres af Lexmark.

Højt veluddannede servicerepræsentanter

Lexmarks dækning med service på stedet betyder, at hvis dit tekniske problem ikke kan løses pr. telefon, sender en repræsentant fra Lexmarks tekniske support en uddannet Lexmark-servicetekniker til din adresse med service næste hverdag. Teknikeren vil servicere den defekte enhed på stedet og sikre, at printeren overholder Lexmarks meget strenge standarder for kvalitet og ydeevne. Dette tilbud omfatter telefon- og webbaseret support, alle reservedele og arbejdstimer samt service og test på stedet.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]