SV   EN   DA
För att få full tillgång till vår webbshop, hitta hela vårt sortiment och se våra priser, måste du vara inloggad.
Logga in på ditt konto här eller registrera dig som kund här .

OpenShift Enterprise

OpenShift Enterprise - Premiumabonnement (3 år) - 2 kerner - hosted - Linux

En on-premise, privat Platform as a Service (PaaS) løsning, der giver dig mulighed for at levere apps hurtigere og imødekomme din virksomheds voksende applikationskrav. Med Red Hats prisbelønnede private platform as a service, OpenShift Enterprise, kan du forbedre udviklernes produktivitet, øge driftseffektiviteten og udvide din hardwareudnyttelse. Lad dine udviklere gøre det, de er bedst til - kode. Ved at tilbyde et udvalg af programmeringssprog og frameworks, databaser og udviklingsværktøjer kan dine udviklere få arbejdet gjort ved hjælp af de sprog og værktøjer, de allerede kender og stoler på.

  • Produktnummer 989068797

    Modell MCT2735F3

    Varumärke Red Hat

    Vikt 0.01 kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse OpenShift Enterprise - premiumabonnement (3 år) - 2 kerner
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Kategori Online & komponentbaserede tjenester - cloud computing software
Installationstype Hosted - PaaS
Antal licenser 2 kerner
Platform Linux
Service & Support Opdatering af nye udgaver
Allmänt
Installationstyp Administrerad - PaaS
Kategori Online- och funktionsbaserade tjänster - molnberäkningsprogramvara
Plattform Linux
Typ av produkt Premiumabonnemang - 3 år
Licensiering
Antal licenser 2 kärnor
Service och support
Typ Uppdatering vid nya versioner - 3 år | Telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 1 timme - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 1 | Telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 2 timmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag -
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]