SV   EN   DA
För att få full tillgång till vår webbshop, hitta hela vårt sortiment och se våra priser, måste du vara inloggad.
Logga in på ditt konto här eller registrera dig som kund här .

JBoss Enterprise Application Platform 4 kerner 3 år

JBoss Enterprise Application Platform - Premiumabonnement (3 år) - 4 kerner

JBoss Enterprise Application Platform gør det enkelt, åbent og overkommeligt at bygge og hoste tjenester i en serviceorienteret arkitektur. Uanset om du migrerer til et mere fleksibelt, standardbaseret miljø eller bygger næste generations applikationer, giver JBoss Enterprise Application Platform dig integrerede, brancheførende teknologier til applikationspræsentation, servicehosting og datapersistens i en enkelt middleware-løsning til en brøkdel af prisen for traditionelle Java-tilbud.

  • Produktnummer 993232113

    Modell MW00114F3

    Varumärke Red Hat

    Vikt kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse JBoss Enterprise Application Platform - premiumabonnement (3 år) - 4 kerner
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Kategori Softwarepakke - OS
Antal licenser 4 kerner
Service & Support Teknisk understøtning
Allmänt
Kategori Programsvit - OS
Typ av produkt Premiumabonnemang - 3 år
Licensiering
Antal licenser 4 kärnor
Service och support
Typ Telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 1 timme - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 1 | Telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 2 timmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 2 | Telefonrådgivning
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]