SV   EN   DA
För att få full tillgång till vår webbshop, hitta hela vårt sortiment och se våra priser, måste du vara inloggad.
Logga in på ditt konto här eller registrera dig som kund här .

Jabra GN1218 AC Attenuation Kabel til hovedsæt 2m

Jabra GN1218 AC Attenuation - Kabel til hovedsæt - Quick Disconnect stik - 2 m - for Cisco IP Phone 78XX, 88XX; BIZ 1500, 2300, 2400

Jabra GN1218 ledningen tilbyder dine kunder en forbedret oplevelse. Ledningen kan indstille mikrofonen i forskellige niveauer, hvilket giver mulighed for at justere mikrofonforstærkningen for at forbedre den lyd, der transmitteres til modtagerne af opkaldene.

  • Produktnummer 992673188

    Modell 88011-102

    Varumärke
    Gå till varumärkets webbplats

    EAN 5706991021073

    Vikt 0.03 kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse Jabra GN1218 AC Attenuation - kabel til hovedsæt - 2 m
Kabel Kabel til hovedsæt
Længde 2 m
Forbindelsesled Quick Disconnect - stik
Egenskaber Spiralrullet
Designet for Cisco IP Phone 7811, 7821, 7841, 7861, 8811, 8821, 8841, 8845, 8851, 8861, 8865; BIZ 1500, 2300, 2400
Allmänt
Egenskaper Lindad
Kabeltyp Headset-kabel
Längd 2 m
Anslutning
Kontaktdon Snabburkoppling - kontakt
Kompatibilitetsinformation
Designat för Cisco IP Phone 7811, 7821, 7841, 7861, 8811, 8821, 8841, 8845, 8851, 8861, 8865 | Jabra BIZ 1500 QD Mono, 2300 QD Duo, 2300 QD Mono, 2300 QD Siemens Duo, 2300 QD Siemens Mono, 2400 II QD Duo NC, 2400 II QD Duo NC Wideband, 2400 II QD Duo NC Wideband
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]