SV   EN   DA
För att få full tillgång till vår webbshop, hitta hela vårt sortiment och se våra priser, måste du vara inloggad.
Logga in på ditt konto här eller registrera dig som kund här .

HPE Software Technical Support - Garantiforlængelse - 1 år - 9x5 - for HPE OneView

HPE Software Technical Support - Support opgradering - for HPE OneView - 1 år - 9x5

HPE Software Technical Support leverer omfattende fjernsupporttjenester til softwareprodukter fra Hewlett Packard Enterprise og udvalgte softwareprodukter fra tredjeparter. Med HPE Software Technical Support får dit it-personale hurtig og pålidelig adgang til HPE's globale supportcentre. Hewlett Packard Enterprises tekniske ressourcer samarbejder med dit it-team om at rådgive om softwarefunktioner og -brug, hjælpe med problemdiagnosticering og -løsning og identificere softwarefejl. Denne service giver også elektronisk adgang til omfattende supportinformation, så ethvert medlem af dit it-personale kan finde vigtig produkt- og supportinformation.

  • Produktnummer 990893087

    Modell K6F98AAE

    Varumärke Hewlett Packard Ente

    EAN

    Vikt kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse HPE Software Technical Support - support opgradering - for HPE OneView - 1 år
Service & Support Support opgradering
Totale kontraktperiode 1 år
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Softwaretitel HPE OneView

Adgang til tekniske ressourcer

Kunden kan få adgang til Hewlett Packard Enterprises tekniske ressourcer via telefon eller elektronisk kommunikation for at få hjælp til at løse softwareimplementerings- eller driftsproblemer.

Problemanalyse og -løsning

Hewlett Packard Enterprise yder korrigerende support for at løse identificerbare og reproducerbare softwareproduktproblemer hos kunden.

Isolering af problemer

Der ydes problemisolering for softwareproduktet. Kunden informeres, hvis problemet opfattes som værende hardwarerelateret.

Håndtering af eskalering

Hewlett Packard Enterprise har etableret formelle eskaleringsprocedurer for at lette løsningen af komplekse hændelser. Den lokale Hewlett Packard Enterprise-ledelse koordinerer eskalering af hændelser og inddrager de relevante HPE-ressourcer og/eller udvalgte tredjeparter til at hjælpe med problemløsningen.


RMA