SV   EN   DA
För att få full tillgång till vår webbshop, hitta hela vårt sortiment och se våra priser, måste du vara inloggad.
Logga in på ditt konto här eller registrera dig som kund här .

Electronic HP Care Pack Priority Management Service Teknisk understøtning 3år

Electronic HP Care Pack Priority Management Service - Teknisk understøtning - telefonrådgivning - 3 år - 9x5 - responstid: næste tilgængelige agent - 1000+ sæder

HP Priority Management omfatter alle funktionerne i HP Priority Access Service – f.eks. direkte adgang til specialiserede supportmedarbejdere og ensartet support globalt i mere end 60 lande og på over 20 sprog. Men du får mere end det, for du får global HP-styring af kundesupporten i dit område samt hjælp til håndtering og proaktiv planlægning af dine globale supportbehov. Derudover får du prioritering af reservedele, ydelsesovervågning, rapportering på ledelsesniveau og proaktiv supportplanlægning.

  • Produktnummer 988457311

    Modell U7D01E

    Varumärke Hewlett-Packard
    Gå till varumärkets webbplats

    EAN

    Vikt 1 kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Priority Management Service - teknisk understøtning - 3 år
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste tilgængelige agent
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Pristype 1000+ sæder
Allmänt
Full kontraktsperiod 3 år
Inkluderad service Telefonrådgivning
Service tillgänglig 9 timmar om dagen/5 dagar i veckan
Svarstid Näst tillgängliga agent
Typ av prissättning 1000+ platser
Specifikationer
Service och support Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: näst tillgängliga agent - tillgänglighet: 9 timmar om dagen / måndag - fredag | Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 3 år

Det er tid til at møde din lokale it-administrator

Du får global styring af kundesupporten i dit område samt hjælp til håndtering og proaktiv planlægning af dine it-supportbehov.

Du kommer altid i første række

Reducer nedetiden med prioriteret adgang til de reservedele, der er nødvendige for at komme i gang igen.

Du får en førsteklasses supportoplevelse hver gang

Du får glæde af en it-supportpartner, der hjælper dig med at overvåge systemydelsen, leverer rapporter på ledelsesniveau og proaktivt planlægger dine supportbehov.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]