SV   EN   DA
För att få full tillgång till vår webbshop, hitta hela vårt sortiment och se våra priser, måste du vara inloggad.
Logga in på ditt konto här eller registrera dig som kund här .

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Disk Retention Support opgradering 1år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for 1/1/0 garanti) - 1 år - on-site - responstid: NBD - for EliteBook 8470, 85XX, 860 G10; ProBook 640 G3, 65X G3; ZBook 14, 15, 15 G2, 17, 17 G2

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Du har ekspertisen lige ved hånden med HP's hardwareservice næste hverdag på stedet med tilbageholdelse af defekte medier. Dermed kan du øge produktets levetid. Med effektiv fjernassistance og praktisk support på stedet næste hverdag kan du få hjælp, når du har brug for det – så du kan komme tilbage til arbejdet.

  • Produktnummer 988245183

    Modell UE338E

    Varumärke Hewlett-Packard
    Gå till varumärkets webbplats

    EAN 0729507652467

    Vikt 1 kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for EliteBook 1030 G1, 1040 G3, 720 G1, 725 G3, 72X G2, 735 G5, 740 G1, 745 G3, 745 G5, 745 G6, 74X G2, 750 G1, 755 G3, 755 G5, 75X G2, 820 G2, 820 G3, 840 G1, 840 G2, 840 G3, 8470, 85XX, 860 G10; EliteBook x360; ProBook 640 G3, 64X G1, 64X G2, 65X G1, 65X G2, 65X G3; ZBook 14, 15, 15 G2, 17, 17 G2

Vi kommer til dig næste hverdag

Reparationer, reservedele og service klares hos dig næste hverdag. Vores eksperter er til rådighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Hjælpen fås telefonisk ? eller kommer lige til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

Hold styr på dine data

Du får sikkerhed og kontrol, selv når lagerdisken er defekt. HP diagnosticerer problemet og giver dig en erstatningsdisk. Du kan beholde den gamle.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]