Dells Basic Service leverer pålidelig support til dine behov for reparation og udskiftning af hardware. Arbejd med lokale supportmedarbejdere på Dell-udpegede opkalds- og reparationscentre, der reparerer eller udskifter, plus reservedele og arbejdskraft.
Produktnummer 1001305404
Modell OT_2OS5OS
Varumärke
Gå till varumärkets webbplats
EAN
Vikt kg
Produktbeskrivelse | Dell Upgrade from 2Y Basic Onsite to 5Y Basic Onsite - support opgradering - 3 år - 3./4./5. år - on-site |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Placering | On-site |
Totale kontraktperiode | 3 år |
Understøttet periode | 3., 4. og 5. år |
Svartid | Næste forretningsdag |
Servicen er åben | Åbningstider/5 dage om ugen |
Designet for | OptiPlex |
Support ydes på lokale arbejdsdage og åbningstider, undtagen weekender og regelmæssigt observerede helligdage.
Dell-certificerede fagfolk vil arbejde sammen med dig for at løse hardwareproblemer.
Lever din computer til et Dell-udpeget reparationscenter. Når computeren er blevet repareret, vil du blive kontaktet og bedt om at arrangere afhentning af den.
En Dell-repræsentant henter din computer og tager den med til et Dell-udpeget reparationscenter. Når reparationen er færdig, får du din computer tilbage.
En servicetekniker kommer hjem til dig den næste arbejdsdag for at reparere din computer efter fjerndiagnose.
Når din computer modtages på et Dell-udpeget reparationscenter, vil en Dell-autoriseret repræsentant yde teknisk support på det defekte hardwareprodukt. Dette omfatter reparation eller udskiftning af komponenter eller hele enheden efter behov.