HP Priority Access Service giver it-supportere direkte adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere. Det mindsker behovet for telefonsamtaler, fordi de kan udnytte de interne diagnoser og effektivt behandle reparationer og løse eventuelle problemer. Og det giver en globalt ensartet oplevelse i mere end 60 lande og på mere end 20 sprog.
Produktnummer 988457246
Modell U7C99E
Varumärke
Hewlett-Packard
Gå till varumärkets webbplats
EAN
Vikt 1 kg
Produktbeskrivelse | Electronic HP Care Pack Priority Access Service - teknisk understøtning - 3 år |
Type | Teknisk understøtning |
Service inkluderet | Telefonrådgivning |
Totale kontraktperiode | 3 år |
Svartid | Næste tilgængelige agent |
Servicen er åben | 9 timer om dagen / 5 dage om ugen |
Pristype | 250+ sæder |
Allmänt | |
---|---|
Full kontraktsperiod | 3 år |
Inkluderad service | Telefonrådgivning |
Service tillgänglig | 9 timmar om dagen/5 dagar i veckan |
Svarstid | Näst tillgängliga agent |
Typ av prissättning | 250+ platser |
Specifikationer | |
Service och support | Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: näst tillgängliga agent - tillgänglighet: 9 timmar om dagen / måndag - fredag | Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 3 år |
Giv den interne it-supportafdeling øjeblikkelig adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere, der taler sproget og går i gang med at løse problemerne med det samme.
Du får glæde af fælles it-assistance fra et team, der forstår og sætter pris på viden om fejlfinding og udnytter dine interne diagnoser.
Udnyt dine it-ressourcer optimalt med adgang til onlineværktøjer, der gør det hurtigt og nemt at indsende anmodninger om it-support.