SV   EN   DA
För att få full tillgång till vår webbshop, hitta hela vårt sortiment och se våra priser, måste du vara inloggad.
Logga in på ditt konto här eller registrera dig som kund här .

Electronic HP Care Pack 4 Hours Of GSE Service With No Travel Expenses Teknisk understøtning

Electronic HP Care Pack 4 Hours Of GSE Service With No Travel Expenses - Teknisk understøtning - konsultering

HPE's hardwaresupport på stedet omfatter effektiv fjernassistance og support på stedet for den hardware, der er dækket, så produktets oppetid forbedres. Der er mulighed for at vælge mellem diverse forudindstillede serviceniveauer med forskellige svartider og tilkaldereparationstider samt kombinationer af dækningsperioder af forskellig længde, så dine specifikke servicebehov opfyldes. Et serviceniveau med tilkaldereparationstider giver IT-managere adgang til supportspecialister, der hurtigt påbegynder fejlfindingen i systemet for at få hardwaren tilbage til normal drift inden for et angivet tidsrum.

  • Produktnummer 989477919

    Modell U0QS1E

    Varumärke Hewlett-Packard
    Gå till varumärkets webbplats

    EAN

    Vikt 0.99 kg

  • Information och specifikationer på sidan är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack 4 Hours Of GSE Service With No Travel Expenses - teknisk understøtning
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Konsultering
Allmänt
Inkluderad service Konsultation
Typ Tekniskt stöd
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]