Overvind datacenterkompleksiteten med uafbrudt support til hardware og software og en smart måde at administrere blandingen af producenter i dit miljø på. Dell Technologies tilbyder en enkelt kilde med den ekspertise, knowhow og evnerne til at hjælpe dig med support af din virksomhed. ProSupport tilbyder højtuddannede eksperter døgnet rundt og over hele verden, så dine IT-behov kan imødekommes, og så du kan minimere forstyrrelser og vedligeholde et højt produktionsniveau.
Produktnummer 1000373625
Modell PT350_3OS5PS
Varumärke
Gå till varumärkets webbplats
EAN
Vikt kg
Produktbeskrivelse | Dell Upgrade from 3Y Next Business Day to 5Y ProSupport for ISG - support opgradering - 5 år - on-site |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Placering | On-site |
Totale kontraktperiode | 5 år |
Svartid | Næste forretningsdag |
Servicen er åben | 10 timer om dagen/ 5 dage om ugen |
Pristype | Near-Point-Of-Sale (NPOS) |
Designet for | PowerEdge T350 |
Allmänt | |
---|---|
Full kontraktsperiod | 5 år |
Inkluderad service | Material och tillverkning |
Plats | På platsen |
Service tillgänglig | 10 timmar per dag/5 dagar i veckan |
Svarstid | Nästa arbetsdag |
Typ av prissättning | Near-Point-Of-Sale (NPOS) |
Specifikationer | |
Service och support | Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - svarstid: NBD - tillgänglighet: 10 timmar per dag / måndag - fredag | Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 5 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag | Tekniskt st |
Med en fuld kontraktperiode på 5 år kan kunderne nyde godt af en udvidet serviceaftale, der omfatter reservedele og arbejdskraft, hvilket sikrer, at deres system er dækket i længere tid.
Tilbyder teknisk support døgnet rundt, herunder telefonrådgivning, websupport, adgang til vidensbase på nettet og fjerndiagnose, tilgængelig 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen.
Ved kritiske behov er der mulighed for support på stedet med svartid næste hverdag, hvilket sikrer minimal nedetid og driftsforstyrrelser.
Servicetilgængelighed strækker sig til 10 timer om dagen, 5 dage om ugen for reparationer på stedet og 24/7 for teknisk support, hvilket imødekommer forskellige forretningsbehov og tidsplaner.