DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Sådan håndterer du en fragtskade

 

         

 

Har du modtaget en pakke fra os med synlige eller usynlige fragtskader? På denne side finder du en kort gennemgang af, hvordan du dokumenterer din fragtskade korrekt, så vi har mulighed for at hjælpe dig. Korrekt dokumentation er essentielt for, at vi kan videredokumentere din skade mod transportøren.
 

Tidsfrister ved fragtskader

Hvis du har modtaget en forsendelse fra os med synlige skader, skal du hurtigst muligt, og senest 48 timer efter modtagelse, reklamere til os på 70 22 25 05, [email protected] eller via vores chatfunktion.

Ved skjulte skader skal du hurtigst muligt, og senest 5 døgn efter modtagelse, reklamere til os på 70 22 25 05, [email protected] eller via vores chatfunktion.
 

Krav til dokumentation for fragtskader

Ved fragtskader skal du indsende følgende til os, inden vi kan påbegynde din sag:

  • Ordrenummer
  • Track and Trace-nummer på den specifikke pakke
  • Billeder af emballagen, såvel ydre som indre emballage
  • Billeder af skaden
  • Billede af hele produktet
  • Billede af fragtlabel, som forsendelsen er sendt på.

 

Eksempler på korrekt billeddokumentation ved fragtskader

Billeder af ydre emballage (gælder såvel forsendelses- som produktemballage)
Billeder af indre emballage (gælder såvel forsendelses- som produktemballage)
Billeder af hele produktet (inklusive skaden på produktet)
Billede af fragtlabel, som forsendelsen er sendt på
Eksempel på vej Eksempel på vej