DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Red Hat Partner Diagnostic Support Red Hat Enterprise Linux Server for Virtual Data Centers 1måned

Red Hat Partner Diagnostic Support - Teknisk understøtning - for Red Hat Enterprise Linux Server for Virtual Data Centers - 1 kontaktpar - CCSP - Dedicated Offering, Billing SKU - diagnose - 1 måned
  • Varenummer 993754946

    Model RH00239

    Producent Red Hat

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Red Hat Partner Diagnostic Support - teknisk understøtning - for Red Hat Enterprise Linux Server for Virtual Data Centers - 1 måned
Service & Support Teknisk understøtning
Service inkluderet Diagnose
Totale kontraktperiode 1 måned
Softwaretitel Red Hat Enterprise Linux Server for Virtual Data Centers
Antal licenser 1 kontaktpar
Licensprogram Red Hat Certified Cloud & Service Provider (CCSP)
Licens Detaljer Dedicated Offering, Billing SKU
Generelt
Service inkluderet Diagnose
Totale kontraktperiode 1 måned
Type Teknisk understøtning
Programmer
Antal licenser 1 kontaktpar
Installationstype Installeret lokalt
Licens Detaljer Dedicated Offering, Billing SKU
Licensprogram Red Hat Certified Cloud & Service Provider (CCSP)
Softwaretitel Red Hat Enterprise Linux Server for Virtual Data Centers
Detaljer
Service & Support Diagnosis - 1 måned
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]