DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

QNAP Extended Warranty Purple Label Support opgradering 2år

QNAP Extended Warranty Purple Label - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) (4./5. år) - bring-ind - reparationstid: 10 forretningsdage - skal købes inden 60 dage efter produkt købet, elektronisk (EE)
  • Varenummer 993962678

    Model LIC-NAS-EXTW-PURPLE-

    Producent "QNAP Systems, Inc"

    EAN 4713213515150

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse QNAP Extended Warranty Purple Label - support opgradering - 2 år - 4./5. år - bring-ind
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Bring-ind
Returleverance På producentens beregning
Totale kontraktperiode 2 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Understøttet periode 4. og 5. år
Reparationstid 10 forretningsdage
Pristype Skal købes inden 60 dage efter produkt købet, elektronisk (EE)
Generelt
Pristype Skal købes inden 60 dage efter produkt købet, elektronisk (EE)
Reparationstid 10 forretningsdage
Returleverance På producentens beregning
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 2 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Understøttet periode 4. og 5. år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - bring-ind - reparationstid: 10 forretningsdage
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]