EN   DA   SV
To gain full access to our webshop, find our entire product range and see our prices, you need to be logged in.
Log in to your account here or sign up as a customer here.

QNAP Extended Warranty Purple Label Support opgradering 2år

QNAP Extended Warranty Purple Label - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) (4./5. år) - bring-ind - reparationstid: 10 forretningsdage - skal købes inden 60 dage efter produkt købet, elektronisk (EE)
  • Product no 993962678

    Model LIC-NAS-EXTW-PURPLE-

    Brand "QNAP Systems, Inc"

    EAN 4713213515150

    Weight 1 kg

  • Product information and specifications are guiding only. Without notice, these can be subject to change by the manufacturer. This applies for product images as well.
Produktbeskrivelse QNAP Extended Warranty Purple Label - support opgradering - 2 år - 4./5. år - bring-ind
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Bring-ind
Returleverance På producentens beregning
Totale kontraktperiode 2 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Understøttet periode 4. og 5. år
Reparationstid 10 forretningsdage
Pristype Skal købes inden 60 dage efter produkt købet, elektronisk (EE)
General
Full Contract Period 2 years (from original purchase date of the equipment)
Location Carry-in
Pricing Type Must be purchased within 60 days of the product purchase, electronic (EE)
Repair Time 10 business days
Return Shipment At manufacturer expense
Service Included Parts and labor
Support Period 4th and 5th year
Details
Service & Support Extended service agreement - parts and labor - 2 years - carry-in - repair time: 10 business days
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]