DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Poly Elite On-Site Support opgradering 1år

Poly Elite On-Site - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site - for Poly Studio E70

Forretningsprocesser er stærkt afhængige af virtuelle samarbejdsværktøjer, hvilket gør dit unified communications-miljø til en topprioritet. Du har brug for et supportteam, der forstår dit unikke miljø og dine specifikke behov. Eliteservicen giver en holistisk supportstrategi, der optimerer ydeevnen og øger dit investeringsafkast.

  • Varenummer 1001846586

    Model U73Q3PV

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Poly Elite On-Site - support opgradering - 1 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 1 år
Designet for Poly Studio E70
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 1 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 1 år - on-site | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 1 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Teknisk understøttelse - web knowledge base adgang - 1 år | Teknisk understøtte
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Poly Studio E70

Udvidet support

Med den udvidede serviceaftale får kunderne ro i sindet ved at vide, at deres Poly Elite On-Site-system er fuldt supporteret i en længere periode. Denne dækning sikrer, at eventuelle problemer vil blive løst omgående, hvilket minimerer nedetid og holder systemerne kørende uden problemer.

Pålidelig service

HP Inc. leverer pålidelig on-site service til Poly Elite-modellen, hvilket sikrer, at eksperthjælp kun er et opkald væk. Denne direkte supportmodel muliggør hurtigere løsninger, direkte hos kunden, hvilket forbedrer serviceoplevelsen.


RMA