DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lexmark OnSite Service 2år Reservedele og arbejdskraft

Lexmark OnSite Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - reparationstid: næste forretningsdag - for Lexmark CX825de, CX825dte, CX825dtfe

Har du Lexmarks Onsite Service, næste arbejdsdag-dækning og et teknisk problem, der ikke kan løses telefonisk, udsender en medarbejder fra Lexmark teknisk support en kvalificeret Lexmark servicetekniker til din adresse til service næste arbejdsdag. Teknikeren vil servicere din defekte printer onsite og vil også sikre, at din printer opfylder Lexmarks strengeste standarder med hensyn til kvalitet og ydelse. Dette tilbud inkluderer telefon- og webbaseret support, alle dele og arbejdskraft, fuldstændig onsite reparation og tests.

  • Varenummer 990150683

    Model 2359999

    Producent Lexmark Internationa

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lexmark OnSite Service support opgradering - 2 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 2 år
Reparationstid Næste forretningsdag
Designet for Lexmark CX825de, CX825dte, CX825dtfe
Generelt
Placering On-site
Reparationstid Næste forretningsdag
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - on-site - reparationstid: næste forretningsdag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år | Teknisk understøttelse - web support - 2 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lexmark CX825de, CX825dte, CX825dtfe
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]