DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Premier Support Onsite NBD Support opgradering 3år

Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for system med 1 års garanti på stedet) - 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) - on-site - responstid: NBD - for ThinkCentre M70a Gen 2; M70a Gen 3; ThinkCentre neo 30a 22; 30a 24; 30a 27; V30a-24ITL AIO
  • Varenummer 994645955

    Model 5WS0T36111

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Premier Support with Onsite NBD - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års garanti på stedet
Designet for S200z; S400z; S500z; ThinkCentre M700z; M70a Gen 2; M70a Gen 3; M73z; M800z; M810z; M820z AIO; ThinkCentre neo 30a 22; 30a 24; 30a 27; V30a-22IIL AIO; V30a-24ITL AIO; V410z; V50a-22IMB AIO; V50a-24IMB AIO; V510z; V540-24IWL AIO
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års garanti på stedet
Totale kontraktperiode 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo S200z 10HA | Lenovo S400z 10K2 | Lenovo S500z 10K3 | Lenovo ThinkCentre M700z 10EY, 10F1 | Lenovo ThinkCentre M70a Gen 2 11K3, 11K4 | Lenovo ThinkCentre M70a Gen 3 11VL | Lenovo ThinkCentre M73z 10BB, 10BC | Lenovo ThinkCentre M800z 10ET, 10EU

3 År Premier Support med Onsite

Teknisk support med en førsteklasses forskel

Meget erfarne teknikere. Sagsstyring fra start til slut. Hurtigere og omgående løsninger.

Er du på udkig efter at sikre din virksomhed og dine medarbejdere en bedre supportoplevelse? Med Lenovo Premier Support får både dine it-medarbejdere og slutbrugere VIP-behandling.

Vi har forståelse for, at it-afdelingen skal øge effektiviteten, gøre tingene mere enkle og sikre, at slutbrugerne ikke afbrydes af tekniske forstyrrelser. Vi ved, at dine slutbrugere forventer hurtig og problemfri support. Det kan du få med Lenovo.
3 År Premier Support med Onsite
Få en direkte linje til vores mest erfarne teknikere, der lytter først og derefter leverer den mest avancerede fejlfinding. Her er supporten ikke scriptbaseret. Og de måles på, om de får løst problemerne i første forsøg, så de er engagerede i hurtigere og nøjagtige løsninger.
3 År Premier Support med Onsite
Du har også adgang til tekniske account managers, som vil være din primære kontakt under hele sagen. Du får den ensartethed, ansvarlighed og synlighed, du fortjener. Og takket være reparationsservice næste arbejdsdag og prioriteret adgang til dele, vil din systemnedetid og afbrydelser i produktiviteten blive holdt nede på et absolut minimum. Det er den førsteklasses forskel, du får med Premium.

Se, hvordan Premier Support kan give din virksomhed et løft.


Premier Support Center
Technical Account Managers (TAMs)
VIP Treatment

Premier Support Center

  • Avanceret teknisk support døgnet rundt
  • Dedikeret telefonnummer og ingen telefonmenuer, du skal navigere i
  • Primær kontaktperson under hele sagen og ved eskalering
  • Support af hardware og OEM-software1

Technical Account Managers (TAMs)

  • Proaktiv relation og sagseskalering
  • Anbefalinger, der er tilpasset din virksomhed
  • Kvartalsrapportering og kontogennemgang

Priority Service Delivery

  • Kom forrest i køen
  • Onsite-service, først kommende arbejdsdag2
  • Garantikrav inklusiv reservedele og arbejdstid2
3 År Premier Support med Onsite
1  Ikke inkluderet:
Softwareprogrammer til store virksomheder
Software, som ikke er fra Lenovo
Reservedele og service, som ikke er omfattet af garantien
2  Hvis reservedele ikke er på lager, kan det medføre forsinkelse i servicen. Tilbydes ikke i alle lande. Hvis Lenovo afgør, at dit produktproblem er dækket af produktgarantien og ikke kan løses over telefonen eller ved at kunden selv udskifter en reservedel, sendes en tekniker til arbejdspladsen for at løse problemet. Opkald modtaget efter kl. 15:00 vil kræve en ekstra arbejdsdag til udsendelse af service. Onsite-service er kun tilgængeligt i storbyområder. Service næste dag er ikke garanteret.

3  Tilbydes ikke i alle lande.

4  Forskellige tilgængelige niveauer. Vælg udfra relevante kriterier. Kontakt din lokale salgsrepræsentant for mere information.

RMA