DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Premier Support Onsite NBD Support opgradering 3år

Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for system med 1 års depot- eller bær med ind-garanti) - 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) - on-site - responstid: NBD - for ThinkPad L13 Gen 4; L14 Gen 4; L15 Gen 4; T14 Gen 4; T14s Gen 4; T16 Gen 2; X13 Gen 4
  • Varenummer 994406647

    Model 5WS0T36154

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 0000690262405

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Premier Support with Onsite NBD - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års depot- eller bær med ind-garanti
Designet for ThinkPad C14 Chromebook; C14 Chromebook Enterprise; C14 Gen 1 Chromebook; L13 Gen 2; L13 Gen 3; L13 Gen 4; L13 Yoga Gen 3; L13 Yoga Gen 4; L14 Gen 3; L14 Gen 4; L15 Gen 3; L15 Gen 4; T14 Gen 3; T14 Gen 4; T14s Gen 2; T14s Gen 3; T14s Gen 4; T16 Gen 1; T16 Gen 2; X13 Gen 3; X13 Gen 4; X13s Gen 1
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer System med 1 års depot- eller bær med ind-garanti
Totale kontraktperiode 3 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkPad C13 Yoga Gen 1 Chromebook 20UX, 20UY | Lenovo ThinkPad C14 Chromebook 21C9 | Lenovo ThinkPad C14 Chromebook Enterprise 21C9 | Lenovo ThinkPad C14 Gen 1 Chromebook 21C9, 21CA | Lenovo ThinkPad L13 20R3, 20R4 | Lenovo ThinkPad L13 Gen 2

3 År Premier Support med Onsite

Teknisk support med en førsteklasses forskel

Meget erfarne teknikere. Sagsstyring fra start til slut. Hurtigere og omgående løsninger.

Er du på udkig efter at sikre din virksomhed og dine medarbejdere en bedre supportoplevelse? Med Lenovo Premier Support får både dine it-medarbejdere og slutbrugere VIP-behandling.

Vi har forståelse for, at it-afdelingen skal øge effektiviteten, gøre tingene mere enkle og sikre, at slutbrugerne ikke afbrydes af tekniske forstyrrelser. Vi ved, at dine slutbrugere forventer hurtig og problemfri support. Det kan du få med Lenovo.
3 År Premier Support med Onsite
Få en direkte linje til vores mest erfarne teknikere, der lytter først og derefter leverer den mest avancerede fejlfinding. Her er supporten ikke scriptbaseret. Og de måles på, om de får løst problemerne i første forsøg, så de er engagerede i hurtigere og nøjagtige løsninger.
3 År Premier Support med Onsite
Du har også adgang til tekniske account managers, som vil være din primære kontakt under hele sagen. Du får den ensartethed, ansvarlighed og synlighed, du fortjener. Og takket være reparationsservice næste arbejdsdag og prioriteret adgang til dele, vil din systemnedetid og afbrydelser i produktiviteten blive holdt nede på et absolut minimum. Det er den førsteklasses forskel, du får med Premium.

Se, hvordan Premier Support kan give din virksomhed et løft.


Premier Support Center
Technical Account Managers (TAMs)
VIP Treatment

Premier Support Center

  • Avanceret teknisk support døgnet rundt
  • Dedikeret telefonnummer og ingen telefonmenuer, du skal navigere i
  • Primær kontaktperson under hele sagen og ved eskalering
  • Support af hardware og OEM-software1

Technical Account Managers (TAMs)

  • Proaktiv relation og sagseskalering
  • Anbefalinger, der er tilpasset din virksomhed
  • Kvartalsrapportering og kontogennemgang

Priority Service Delivery

  • Kom forrest i køen
  • Onsite-service, først kommende arbejdsdag2
  • Garantikrav inklusiv reservedele og arbejdstid2
3 År Premier Support med Onsite
1  Ikke inkluderet:
Softwareprogrammer til store virksomheder
Software, som ikke er fra Lenovo
Reservedele og service, som ikke er omfattet af garantien
2  Hvis reservedele ikke er på lager, kan det medføre forsinkelse i servicen. Tilbydes ikke i alle lande. Hvis Lenovo afgør, at dit produktproblem er dækket af produktgarantien og ikke kan løses over telefonen eller ved at kunden selv udskifter en reservedel, sendes en tekniker til arbejdspladsen for at løse problemet. Opkald modtaget efter kl. 15:00 vil kræve en ekstra arbejdsdag til udsendelse af service. Onsite-service er kun tilgængeligt i storbyområder. Service næste dag er ikke garanteret.

3  Tilbydes ikke i alle lande.

4  Forskellige tilgængelige niveauer. Vælg udfra relevante kriterier. Kontakt din lokale salgsrepræsentant for mere information.

RMA