DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Onsite Upgrade Support opgradering 4år

Lenovo Onsite Upgrade - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for system med 3 års garanti på stedet) - 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato) - on-site - for ThinkCentre M70a Gen 2; M70a Gen 3; ThinkCentre neo 30a 27 Gen 4; ThinkSmart Hub 500

Lenovos tilbyder en omfattende portefølje af tjenester, der giver ekstra værdi, og som understøtter den fulde livscyklus af dine Lenovo-aktiver lige fra indkøb til bortskaffelse. Vores serviceerfaring kan optimere produktivitet og brugertilfredshed ved at reducere nedetid og gøre dig og eller dine it-medarbejdere i stand til at fokusere på jeres forretningskritiske problemer.

  • Varenummer 988279621

    Model 5WS0D81224

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 5712505463963

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Onsite Upgrade - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Tildækkdede konfigurationer System med 3 års garanti på stedet
Designet for S400z 10K2; ThinkCentre M700z 10EY, 10F1; M70a Gen 2 11K3, 11K4; M70a Gen 3 11VL; M73z 10BB, 10BC; M800z 10ET, 10EU, 10EV, 10EW; M810z 10NX, 10NY, 10Q0, 10Q1; M820z AIO 10SC, 10SD; ThinkCentre neo 30a 27 Gen 4 12JV; ThinkSmart Hub 500 10V5 (til Microsoft Teams), 10V6 (til Microsoft Teams)
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Tildækkdede konfigurationer System med 3 års garanti på stedet
Totale kontraktperiode 4 år (fra udstyrets oprindelig købsdato)
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo S400z 10K2 | Lenovo ThinkCentre M700z 10EY, 10F1 | Lenovo ThinkCentre M70a Gen 2 11K3, 11K4 | Lenovo ThinkCentre M70a Gen 3 11VL | Lenovo ThinkCentre M73z 10BB, 10BC | Lenovo ThinkCentre M800z 10ET, 10EU, 10EV, 10EW | Lenovo ThinkCentre M810z
Inkluderer 4 År Service på stedet

Inkluderer 4 År Service på stedet

Hvis et problem ikke kan løses via ekstern support, kan enheden repareres af en tekniker på din adresse via Onsite Support, så du undgår at skulle sende den ud i byen. Hvis reparationer ikke kan afsluttes på stedet, sender Lenovo enheden til reparation eller udskiftning på et lokalt servicecenter, hvorefter den returneres til dig.

Dele og arbejdstid
Lenovo dækker udskiftning af dele og arbejdstid.

Basis telefonsupport
Teknikere kan via fjernadgang diagnosticere hardwareproblemer og almindelige grundlæggende problemer, der kan opstå i løbet af garantiperioden. Softwaresupport dækkes ikke.

Reparationer udføres på din adresse
Lenovo Onsite Service betyder, at du aldrig behøver fjerne din pc eller sende den. Lenovo-teknikere kommer til dig. Hurtigere reparation betyder, at du hurtigt kan komme videre!
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]