DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Foundation Service Support opgradering 5år

Lenovo Foundation Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - åbningstider/5 dage om ugen - responstid: NBD - for ThinkSystem ST550 7X10
  • Varenummer 992797833

    Model 5WS7A01706

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Foundation Service - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben Åbningstider/5 dage om ugen
Designet for ThinkSystem ST550 7X10
Generelt
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben Åbningstider/5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 5 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: forretningstimer
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Lenovo ThinkSystem ST550 7X10
Se Lenovo seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://www.lenovo.com/dk/da/

Teknisk support: 89 88 15 36
E-mail: [email protected]

Teknisk support angående Think-produkter: 70105150

Følgende kan kontaktes for service til Lenovo Think-produkter:
Mayday it-service: Tlf. 70232525
Infocare: Tlf. 70124400
Service Gruppen: Tlf. 46570333
Lenovo Helpdesk: . 70105150

RMA

For håndtering og oprettelse af Lenovo garanti.
Kontakt Medion på telefon 89 88 15 36 eller på e-mail [email protected]

DOA: 14 dage fra sidste salgs dato.
I tilfælde af DOA kontakt Medion support eller send en e-mail til: [email protected]

For håndtering og oprettelse af Think-produkt Garanti.
Kontakt Helpdisk på Telefon: 89 88 15 36
Alternativt benyt reklamationsportalen: http://www.managedtechnicalsupportaccess.com/mtsarva/lenovo.html

DOA: 6 fra sidste salgs dato.
Hvis sagen godkendes som DOA, modtages der et gyldigt DOA nr. samt DOA dokument. Hvis der ikke bliver udleveret et DOA dokument er sagen ikke godkendt.