DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Essential Service Support opgradering 5år 4 timer svartid

Lenovo Essential Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for 120 TB (12x 10 TB NLSAS HDD) pakke) - 5 år - on-site - 24x7 - responstid: 4 t - for P/N: 7D4FCTO4WW, 7Y420001EA, 7Y420002EA, 7Y42CTO1WW, 7Y59CTO1WW
  • Varenummer 993857171

    Model 5PS7A18187

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Essential Service - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid 4 timer
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Tildækkdede konfigurationer 120 TB (12x 10 TB NLSAS HDD) pakke
Lokalisering Canada, USA
Designet for P/N: 7D4FCTO4WW, 7Y420001EA, 7Y420002EA, 7Y42CTO1WW, 7Y59CTO1WW
Generelt
Lokalisering Canada, USA
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Svartid 4 timer
Tildækkdede konfigurationer 120 TB (12x 10 TB NLSAS HDD) pakke
Totale kontraktperiode 5 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: 4 t - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for P/N: 7D4FCTO4WW, 7Y420001EA, 7Y420002EA, 7Y42CTO1WW, 7Y59CTO1WW
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]