DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Lenovo Committed Service Essential Service YourDrive YourData Support opgradering 4år

Lenovo Committed Service Essential Service + YourDrive YourData - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - 24x7 - responstid: 4 t - reparationstid: 24 timer
  • Varenummer 992802914

    Model 5PS7A01623

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Lenovo Committed Service Essential Service + YourDrive YourData - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Svartid 4 timer
Reparationstid 24 timer (akkumuleret tid)
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Generelt
Placering On-site
Reparationstid 24 timer (akkumuleret tid)
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 24 timer om dagen / 7 dage om ugen
Svartid 4 timer
Totale kontraktperiode 4 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: 4 t - reparationstid: 24 timer - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Defekt HDD/SSD/RAM-fastholdelse - 4 år
Oplysninger om kompatibilitet
Se Lenovo seneste FAQ - løser 90 % af typiske problemer
http://www.lenovo.com/dk/da/

Teknisk support: 89 88 15 36
E-mail: [email protected]

Teknisk support angående Think-produkter: 70105150

Følgende kan kontaktes for service til Lenovo Think-produkter:
Mayday it-service: Tlf. 70232525
Infocare: Tlf. 70124400
Service Gruppen: Tlf. 46570333
Lenovo Helpdesk: . 70105150

RMA

For håndtering og oprettelse af Lenovo garanti.
Kontakt Medion på telefon 89 88 15 36 eller på e-mail [email protected]

DOA: 14 dage fra sidste salgs dato.
I tilfælde af DOA kontakt Medion support eller send en e-mail til: [email protected]

For håndtering og oprettelse af Think-produkt Garanti.
Kontakt Helpdisk på Telefon: 89 88 15 36
Alternativt benyt reklamationsportalen: http://www.managedtechnicalsupportaccess.com/mtsarva/lenovo.html

DOA: 6 fra sidste salgs dato.
Hvis sagen godkendes som DOA, modtages der et gyldigt DOA nr. samt DOA dokument. Hvis der ikke bliver udleveret et DOA dokument er sagen ikke godkendt.