DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

JBoss Enterprise Application Platform Management 64 kerner 3 år

JBoss Enterprise Application Platform with Management - Premiumabonnement (3 år) - 64 kerner

JBoss Enterprise Application Platform gør det enkelt, åbent og overkommeligt at bygge og hoste tjenester i en serviceorienteret arkitektur. Uanset om du migrerer til et mere fleksibelt, standardbaseret miljø eller bygger næste generations applikationer, giver JBoss Enterprise Application Platform dig integrerede, brancheførende teknologier til applikationspræsentation, servicehosting og datapersistens i en enkelt middleware-løsning til en brøkdel af prisen for traditionelle Java-tilbud.

  • Varenummer 988757893

    Model MW0161758F3

    Producent Red Hat

    Vægt kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse JBoss Enterprise Application Platform with Management - premiumabonnement (3 år) - 64 kerner
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Kategori Softwarepakke - OS
Antal licenser 64 kerner
Service & Support Opdatering af nye udgaver
Generelt
Kategori Softwarepakke - OS
Produkttype Premiumabonnement - 3 år
Licensering
Antal licenser 64 kerner
Service & Support
Type Opdatering af nye udgaver - 3 år | Web support - 3 år - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag | Telefonrådgivning - 3 år - responstid: 1 time - tilgængelighed: 24 timer pr. dag / mandag-søndag
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]