DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Jabra LINK Elektrisk hætte kontakt adapter

Jabra LINK - Elektrisk hætte kontakt adapter for trådløst headset, VoIP-telefon - for Cisco IP Conference Phone 7832, 8832; IP Phone 78XX, 88XX; Unified Wireless IP Phone 8821

Kontroller din Cisco-telefon fra dit Jabra headset. Jabra LINK 14201-43 gør fjernkontrol af elektronisk rørløft (EHS) mulig med Jabra's trådløse headset og Cisco Unified IP-telefoner 6945, 78xx, 79xx og 88xx. Jabra's trådløse headset med EHS funktionalitet forstærker produktiviteten, da de giver brugerne mulighed for at besvare og afslutte opkald, når de er væk fra skrivebordet.

  • Varenummer 989849484

    Model 14201-43

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 5706991018462

    Vægt 0.04 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Jabra LINK - elektrisk hætte kontakt adapter for trådløst headset, VoIP-telefon
Produkttype Elektrisk hætte kontakt adapter
Beregnet til Trådløst headset, VoIP-telefon
Længde 90 cm
Designet for Cisco IP Conference Phone 7832, 8832; IP Conference Station 79XX; IP Phone 78XX, 79XX, 88XX; Unified IP Conference Phone 8831; Unified IP Conference Station 7936; Unified IP Phone 6945, 79XX; Unified Wireless IP Phone 7920, 8821
Generelt
Beregnet til Trådløst headset, VoIP-telefon
Længde 90 cm
Produkttype Elektrisk hætte kontakt adapter
Diverse
Egenskaber Lydkontrol, mute-kontakt
Overensstemmelsesstandarder FCC, RCM
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Cisco IP Conference Phone 7832, 8832 | Cisco IP Conference Station 7935, 7936 | Cisco IP Phone 7811, 7821, 7841, 7861, 7905, 7910, 7914, 7920, 7935, 7940, 7960, 8811, 8821, 8841, 8845, 8851, 8861, 8865 | Cisco Unified IP Conference Phone 8831 | Cisco
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]