DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Jabra LINK 860 Audioprocessor

Jabra LINK 860 - Audioprocessor for telefon

Jabra Link 860 er en lydprocessor, der er designet til at forbedre stemmekvaliteten opkaldslyden for headsetbrugerne. Med Jabra Link 860 kan man let skifte mellem opkald på bordtelefonen og softphonen ved hjælp af en knap. Det gør Jabra Link 860 til en god investering til kontaktcentre og åbne kontormiljøer.

  • Varenummer 989849485

    Model 860-09

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 5706991018288

    Vægt 0.23 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Jabra LINK 860 - audioprocessor for telefon
Produkttype Audioprocessor
Beregnet til Telefon
Generelt
Beregnet til Telefon
Produkttype Audioprocessor
Tilslutninger
Tilslutninger USB | Telefonlinie | Håndsæt | Hovedsæt
Diverse
Egenskaber Støjreduktion, lydkontrol, indbygget DSP, tonekontrol, mute-kontakt
Overensstemmelsesstandarder G616

Krystalklare opkald lige ved hånden

Jabra Link 860 er en lydprocessor, der er designet til at forbedre opkaldskvaliteten for headsetbrugerne. Med Jabra Link 860 kan man let skifte mellem opkald på bordtelefonen og softphonen ved hjælp af én knap. Det gør Jabra Link 860 til en god investering til kontaktcentre og åbne kontormiljøer.

Få det bedste udbytte af jeres investering i headset

Jabra Link 860 er det perfekte tilbehør til virksomheder, der er i gang med en omlægning af telefonisystemet. Stabil produktivitet og bedre kundetilfredshed i alle opkald.

Fasthold og øg agenternes produktivitet

Streaming af lyd på Jabra Link 860 reducerer unødig træthed og stress. Med supervisorudgang til lederassistance, let adgang til at afbryde lyden, lægge på og justere lydstyrken har medarbejderne fuld kontrol over opkaldene. Og I har sikkerhed for, at medarbejderne arbejder efter de nyeste globale retningslinjer for hørebeskyttelse.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]