DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Jabra LINK 180 Headset-kontakt Headset

Jabra LINK 180 - Headset-kontakt for headset

Jabra Link 180 giver en nem og omkostningseffektiv overgang fra traditionel telefoni til Unified Communications. Hvis du allerede har installerede headset, er der ingen grund til at købe nye. Omskifteren lader dig besvare opkald fra bordtelefoner og softphone med det samme Jabra QD (Quick Disconnect) headset. Jabra Link 180 er kompatibelt med et hvilket som helst Jabra QD ledningsheadset og alle førende softphone-brands.

  • Varenummer 1056134

    Model 180-09

    Producent
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 0706487011583

    Vægt 0.19 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Jabra LINK 180 - headset-kontakt for headset
Produkttype Headset-kontakt
Beregnet til Headset
Generelt
Beregnet til Headset
Produkttype Headset-kontakt

Beskyt din headset-investering

Jabra Link 180 er kompatibelt med et hvilket som helst Jabra QD ledningsheadset og alle førende softphone-brands. Som et resultat heraf kan brugere fortsætte med at udnytte fordelene ved et professionelt Jabra headset, herunder suveræn lyd, støjdæmpning og et headset, der er behageligt at have på hele dagen lang.

Ét headset til din bordtelefon og softphone

Jabra Link 180 kontakten lader dig besvare opkald fra bordtelefoner og softphones med det samme Jabra QD (Quick Disconnect) headset. Dette gør Jabra Link 180 ideelt til kontorer og kontaktcentre, der er i gang med en overgang til Unified Communications, eller bruger en kombination af bordtelefoner og softphones til at optimere arbejdseffektiviteten.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]