DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Epson Cover Onsite Service Support opgradering 3år

Epson CoverPlus Onsite Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage - for WorkForce Pro WF-C8690, WF-C8690D3TWFC, WF-C8690DTWF, WF-C8690DTWFC, WF-C8690DWF

Epson Cover Plus tilbyder en række servicemuligheder, og disse giver sikkerhed for, at hvis du har brug for produktservice, så er du dækket af Epsons højt prioriterede support-, reparations- eller udskiftningsprogram.

  • Varenummer 993414582

    Model CP03OSSECG68

    Producent Epson

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Epson CoverPlus Onsite Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid 2 forretningsdage
Designet for WorkForce Pro WF-C8690, WF-C8690D3TWFC, WF-C8690DTWF, WF-C8690DTWFC, WF-C8690DWF, WF-C8690DWF BAM
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid 2 forretningsdage
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Epson WorkForce Pro WF-C8690, WF-C8690D3TWFC, WF-C8690DTWF, WF-C8690DTWFC, WF-C8690DWF, WF-C8690DWF BAM
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]