DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Standard Exchange 2år Ombytning

Electronic HP Care Pack Standard Exchange - Support opgradering - ombytning - 2 år - forsendelse - for Officejet 7000 E809a, 7110, 7610, 7612; Officejet Pro 7730, 7740

Denne HP-serviceplans dækning af dit HP-produkt udvides udover den oprindelige fabriksgaranti. Planen inkluderer telefonisk teknisk support, diagnosticering via fjernforbindelse og hardwareudskiftning i den forlængede dækningsperiode.

  • Varenummer 988425905

    Model UG218E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162508057

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Standard Exchange - support opgradering - 2 år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Ombytning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 2 år
Designet for Officejet 7000 E809a, 7110 Wide Format ePrinter, 7610 Wide Format, 7612 Wide Format; Officejet Pro 7730 Wide Format, 7740 Wide Format
Generelt
Placering Forsendelse
Service inkluderet Ombytning
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - ombytning - 2 år - forsendelse
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP Officejet 7000 E809a, 7110 Wide Format ePrinter, 7610 Wide Format, 7612 Wide Format | HP Officejet Pro 7730 Wide Format, 7740 Wide Format
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]