DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Priority Access Service Teknisk understøtning 5år

Electronic HP Care Pack Priority Access Service - Teknisk understøtning - telefonrådgivning - 5 år - 9x5 - responstid: næste tilgængelige agent - 250+ sæder

HP Priority Access Service giver it-supportere direkte adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere. Det mindsker behovet for telefonsamtaler, fordi de kan udnytte de interne diagnoser og effektivt behandle reparationer og løse eventuelle problemer. Og det giver en globalt ensartet oplevelse i mere end 60 lande og på mere end 20 sprog.

  • Varenummer 988786600

    Model U1PV7E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Priority Access Service - teknisk understøtning - 5 år
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste tilgængelige agent
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Pristype 250+ sæder
Generelt
Pristype 250+ sæder
Service inkluderet Telefonrådgivning
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste tilgængelige agent
Totale kontraktperiode 5 år
Detaljer
Service & Support Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 5 år - responstid: næste tilgængelige agent - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 5 år

Ingen omsvøb – it til it

Giv den interne it-supportafdeling øjeblikkelig adgang til højt specialiserede fjernsupportmedarbejdere, der taler sproget og går i gang med at løse problemerne med det samme.

Vi behandler din teknikere som teknikere – og ikke som slutbrugere

Du får glæde af fælles it-assistance fra et team, der forstår og sætter pris på viden om fejlfinding og udnytter dine interne diagnoser.

Vi leverer it-support i verdensklasse

Udnyt dine it-ressourcer optimalt med adgang til onlineværktøjer, der gør det hurtigt og nemt at indsende anmodninger om it-support.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]