DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service Teknisk understøtning 3år

Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service - Teknisk understøtning - telefonrådgivning - 3 år - 9x5 - responstid: næste tilgængelige agent - 1000+ sæder

HP Priority Access Plus Service omfatter alle funktionerne i HP Priority Access Service – f.eks. direkte adgang til højt specialiserede supportmedarbejdere og ensartet, global support i mere end 60 lande og på mere end 20 sprog. Men du får mere end det, for du bliver tildelt en ekstern kontakt, som administrerer dine supportbehov og leverer kvartalsvis rapportering.

  • Varenummer 990648982

    Model U9DM0E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Priority Access Plus Service - teknisk understøtning - 3 år
Type Teknisk understøtning
Service inkluderet Telefonrådgivning
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste tilgængelige agent
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Pristype 1000+ sæder
Generelt
Pristype 1000+ sæder
Service inkluderet Telefonrådgivning
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste tilgængelige agent
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - responstid: næste tilgængelige agent - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år

Support, når og hvor du har brug for det

Plus #1: Du bliver tildelt en kundesupportekspert, som administrerer dine servicekrav.

Viden er magt

Plus #2: Kvartalsvis rapportering på ledelsesniveau om kvalitets- og servicestatus, så du kan holde forretningen kørende.

Hæv niveauet

Plus #3: En dedikeret eskaleringssti, der er skræddersyet til din organisations behov.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]