DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Premium Care Service Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Premium Care Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - 9x5 - responstid: næste dag - for HP 280, Z1 G8; Elite 600 G9; EliteDesk 80X G8; EliteOne 800 G8; Workstation Z2 G8

De fleste af os har vores it-udstyr kært! Og for de fleste er det intet mindre end katastrofalt, hvis systemet pludselig strejker. HP leverer it-løsninger af højeste kvalitet, men ved samtidig, at det er vigtigt at være ordentligt sikret, hvis uheldet er ude.

  • Varenummer 988439979

    Model HL550E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Premium Care Service - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste dag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for HP 260 G3, 280, 280 G5, Collaboration G6, Z1 G8; Elite 600 G9, Slice for Meeting Rooms G2, Slice G2; EliteDesk 705 G5, 800 G5, 80X G6, 80X G8; EliteOne 800 G5, 800 G6, 800 G8; ProDesk 405 G6, 40X G4, 600 G5, 600 G6; ProOne 600 G5, 600 G6; Workstation Z1 G5, Z1 G6, Z2, Z2 G5, Z2 G8; ZCentral 4R
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste dag
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: næste dag - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år - tilgængelighed: 13 timer pr. dag / mandag-lørdag | Tekni
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Sprout Pro by HP G2 | HP 260 G3, 280 G3, 280 G5, 280 Pro G5, 290 G3, Collaboration G6, Z1 G8 | HP Elite 600 G9, Slice, Slice for Meeting Rooms, Slice for Meeting Rooms G2 for Intel Unite, Slice G2 Audio Ready with Microsoft Teams Rooms, Slice G2 Audi
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]