DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service Support opgradering 2år

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - levering og afhentning - 9x5 - for HP 24X G10, 24X G8, 24X G9, 250 G10, 250R G9, 25X G5, 25X G6, 25X G7, 25X G8, 25X G9

Med afhentnings- og returneringsservice får du service af høj kvalitet, når produkterne er returneret, herunder telefonisk fjernsupport og fjernreparationer for berettigede produkter på et reparationscenter, HP har anvist. Tjenesten omfatter afhentning, fjernreparation, materialer og dele, arbejdsløn og fragtomkostninger ved returnering.

  • Varenummer 991414834

    Model U9AZ8E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service - support opgradering - 2 år - levering og afhentning
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Levering og afhentning
Totale kontraktperiode 2 år
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for HP 215 G1, 240 G10, 240 G7, 240 G8, 240 G9, 245 G10, 245 G8, 245 G9, 250 G10, 250 G3, 250 G4, 250 G5, 250 G6, 250 G7, 250 G8, 250 G9, 250R G9, 255 G3, 255 G4, 255 G5, 255 G6, 255 G7, 255 G8, 255 G9, 340 G7, 340S G7, 348 G5, 350 G2, 355 G2; Mobile Thin Client mt245; x2
Generelt
Placering Levering og afhentning
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - levering og afhentning - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk underst
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP 215 G1 Notebook, 240 G10 Notebook, 240 G7 Notebook, 240 G8 Notebook, 240 G9 Notebook, 245 G10 Notebook, 245 G8 Notebook, 245 G9 Notebook, 250 G10 Notebook, 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 250 G5 Notebook, 250 G6 Notebook, 250 G7 Notebook, 250 G8

Dør-til-dør-service

HP leverer dør-til-dør-service, der omfatter afhentning, reparation af det defekte produkt og tilbagelevering af det driftsklare produkt.

Reduktion af omkostningerne

For produkter i ikke-kritiske miljøer er service med afhentning og returnering et pålideligt og prisvenligt alternativ til support på stedet.

Du får support af høj kvalitet

HP's tekniske eksperter har de nødvendige værktøjer og ressourcer til at reparere dit udstyr korrekt.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]