DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service Support opgradering 2år

Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 2 år - levering og afhentning - 9x5 - for HP 7, 7 1800LA; Slate 7 2800, 7 2801, 7 4600; Stream Laptop 7 5701tw

Vær forberedt på det hele. Du kan forbedre og forlænge beskyttelsen ud over standardgarantien med HP Care Packs, som giver bedre dækning, så du slipper for høje uforudsete udgifter til reparationer eller erstatningsdele. Simpel prissætning. Simpel proces. Enestående support.

  • Varenummer 988276895

    Model U7D10E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162512764

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Pick-Up and Return Service - support opgradering - 2 år - levering og afhentning
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering Levering og afhentning
Totale kontraktperiode 2 år
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for HP 7 1800LA, 7 Plus 1301, 7 Plus 1301US; Slate 7 2800, 7 2801, 7 4600; Stream Laptop 7 5701tw
Generelt
Placering Levering og afhentning
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Totale kontraktperiode 2 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 2 år - levering og afhentning - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 2 år - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP 7 1800LA, 7 Plus 1301, 7 Plus 1301US | HP Slate 7 2800, 7 2801, 7 4600 | HP Stream Laptop 7 5701tw

HP reparerer eller udskifter uden tab af dækning, inklusive dækning af flere forekomster

Du kan have ro i sindet med HP Care Pack-serviceprogrammerne. Der er ingen selvrisiko, ingen begrænsning på dækning eller skjulte gebyrer. Dækningen omfatter flere forekomster, og hvis der kræves udskiftning, fortsættes dækningen med det nye produkt.

Du kan få kontakt til en HP-servicemedarbejder 7 dage om ugen via telefon eller chat

Du kan enten ringe til eller chatte online med en servicemedarbejder fra HP Care Pack døgnet rundt og få bekvemt, venlig og kyndig produktservice.

Du kan regne med, at problemerne afhjælpes med originale HP-reservedele understøttet af HP's tekniske viden

Du kan regne med, at problemerne afhjælpes. Firmaet, som producerede udstyret, er det samme, som tilser udfører service med originale HP-reservedele understøttet af HP's tekniske viden.

slide {0} of {1}, zoom in, HP's 2-års service med afhentning og returnering, kun til tablet-pc'er
slide {0} of {1}, zoom in, HP's 2-års service med afhentning og returnering, kun til tablet-pc'er

HP reparerer eller udskifter uden tab af dækning, inklusive dækning af flere forekomster.

Du kan have ro i sindet med HP Care Pack-serviceprogrammerne. Der er ingen selvrisiko, ingen begrænsning på dækning eller skjulte gebyrer. Dækningen omfatter flere forekomster, og hvis der kræves udskiftning, fortsættes dækningen med det nye produkt.

Du kan få kontakt til en HP-servicemedarbejder 7 dage om ugen via telefon eller chat.

Du kan enten ringe til eller chatte online med en servicemedarbejder fra HP Care Pack døgnet rundt og få bekvemt, venlig og kyndig produktservice.

Du kan regne med, at problemerne afhjælpes med originale HP-reservedele understøttet af HP's tekniske viden.

Du kan regne med, at problemerne afhjælpes. Firmaet, som producerede udstyret, er det samme, som tilser udfører service med originale HP-reservedele understøttet af HP's tekniske viden.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]