DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Support opgradering 5år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for kun CPU) - 5 år - on-site - responstid: NBD - for Elite x360; EliteBook 83X G10, 845 G10, 860 G11, 86X G10; EliteBook x360

Adgang til pålidelig support er lige så vigtig, når du er på farten, som når du er på kontoret – måske endda mere. Med HP's hardwaresupport næste hverdag på stedet til rejsende kan du få support næste hverdag i mange lande verden over.

  • Varenummer 987718187

    Model U7864E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162117112

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer Kun CPU
Designet for Elite Mobile Thin Client mt645 G7; Elite x360; EliteBook 83X G10, 845 G10, 84XX, 85XX, 860 G11, 86X G10, 87XX; EliteBook x360; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; ProBook 64X G1, 64X G2, 65X G1, 65X G2; ZBook 14, 14 G2, 15 G2, 15 G4, 15 G5, 15u G2, 15u G3, 17 G2, 17 G4, 17 G5, Studio G3, Studio G5
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer Kun CPU
Totale kontraktperiode 5 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - fjernovervågning - 5 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP Elite Mobile Thin Client mt645 G7 | HP Elite x360 830 G10 Notebook, 830 G9 Notebook | HP EliteBook 1030 G1 Notebook, 1040 G3 Notebook, 650 G9 Notebook, 725 G2 Notebook, 725 G3 Notebook, 735 G5 Notebook, 735 G6 Notebook, 745 G2 Notebook, 745 G3 Not

Support over hele verden

De fleste steder arbejdet fører dig hen, er der en god chance for, at vi også er der, med support på stedet tilgængeligt i mere end 80 lande over hele verden.

Support til forretningsrejsende – dækker reparation på stedet næste hverdag. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Få glæde af solid eksperthardwaresupport, der bakkes op af HP.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der – også når du er langt væk hjemmefra. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

slide {0} of {1}, zoom in, HP 5 års service til rejsende på stedet næste hverdag, notebooks
slide {0} of {1}, zoom in, HP 5 års service til rejsende på stedet næste hverdag, notebooks

Pålidelig support, uanset hvor du rejser hen

HP tilbyder folk, der er på farten med den bærbare, hurtig og pålidelig dækning i 3 år. Gælder i en lang række lande verden over.
Support til forretningsrejsende – dækker reparation på stedet næste hverdag. HP external Monitor er ikke inkluderet.
Få glæde af solid eksperthardwaresupport, der bakkes op af HP.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der – også når du er langt væk hjemmefra. Hjælp på stedet er til rådighed i flere lande over hele verden, så du får hurtig og effektiv hjælp, når du har brug for det.

Hjælpen er på vej

Når der opstår problemer, lader vi dig ikke vente. Vi kan være der næste hverdag1, så du kan komme tilbage til arbejdet.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]