DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for 1/1/0 garanti) (for CPU) - 3 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for HP 24X G10, 250 G10, 470 G10; Elite Mobile Thin Client mt645 G7; Pro x360; ProBook 470 G10

Adgang til pålidelig support er lige så vigtig, når du er på farten, som når du er på kontoret – måske endda mere. Med HP's hardwaresupport næste hverdag på stedet til rejsende kan du få support næste hverdag i mange lande verden over.

  • Varenummer 987689629

    Model UL653E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162120594

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Tildækkede komponenter CPU
Tildækkdede konfigurationer 1/1/0 garanti
Designet for HP 24X G10, 250 G10, 470 G10; Elite c640 G3; Elite Mobile Thin Client mt645 G7; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; Pro x360; ProBook 11 G1, 430 G5, 430 G6, 430 G7, 430 G8, 445r G6, 44X G6, 44X G7, 44X G8, 44X G9, 450 G5, 455r G6, 45X G1, 45X G2, 45X G3, 45X G6, 45X G7, 45X G8, 45X G9, 470 G10, 470 G5
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer 1/1/0 garanti
Tildækkede komponenter CPU
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP 240 G10 Notebook, 240 G7 Notebook, 240 G8 Notebook, 240 G9 Notebook, 245 G10 Notebook, 245 G7 Notebook, 245 G8 Notebook, 245 G9 Notebook, 250 G10 Notebook, 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 250 G6 Notebook, 250 G7 Notebook, 250 G8 Notebook, 250 G9

Support over hele verden

De fleste steder arbejdet fører dig hen, er der en god chance for, at vi også er der, med support på stedet tilgængeligt i mere end 80 lande over hele verden.

Support til forretningsrejsende – dækker reparation på stedet næste hverdag. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Få glæde af solid eksperthardwaresupport, der bakkes op af HP.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der – også når du er langt væk hjemmefra. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

slide {0} of {1}, zoom in, HP 3 års service, rejse næste hverdag, kun notebooks
slide {0} of {1}, zoom in, HP 3 års service, rejse næste hverdag, kun notebooks

Pålidelig support, uanset hvor du rejser hen

HP tilbyder folk, der er på farten med den bærbare, hurtig og pålidelig dækning i 3 år. Gælder i en lang række lande verden over.
Support til forretningsrejsende – dækker reparation på stedet næste hverdag. HP external Monitor er ikke inkluderet.
Få glæde af solid eksperthardwaresupport, der bakkes op af HP.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der – også når du er langt væk hjemmefra. Hjælp på stedet er til rådighed i flere lande over hele verden, så du får hurtig og effektiv hjælp, når du har brug for det.

Hjælpen er på vej

Når der opstår problemer, lader vi dig ikke vente. Vi kan være der næste hverdag1, så du kan komme tilbage til arbejdet.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]