DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers Defective Media Retention Support opgradering 4år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers with Defective Media Retention - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for 3/3/3 garanti) - 4 år - on-site - forretningstimer - responstid: NBD - for EliteBook 8470, 8770; ZBook 15 G3, 15u G2, 15u G3, 17, 17 G2, 17 G3, Studio G3, Studio G5

Adgang til pålidelig support er lige så vigtig, når du er på farten, som når du er på kontoret – måske endda mere. Med HP's hardwaresupport næste hverdag på stedet til rejsende med tilbageholdelse af defekte medier kan du få support næste hverdag i mange lande verden over. Du bevarer kontrollen over de følsomme data på defekte lagringsmedier.

  • Varenummer 988428515

    Model UJ340E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers with Defective Media Retention - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben Forretningstimer
Tildækkdede konfigurationer 3/3/3 garanti
Designet for Elite x2; EliteBook 2540p, 745 G2, 820 G2, 820 G3, 830 G5, 830 G6, 840 G1, 840 G2, 840 G5, 840 G6, 8470w, 850 G2, 850 G6, 8770w; EliteBook Revolve 810 G3; EliteBook x360; EliteDesk 705 G2; ZBook 14, 14 G2, 15, 15 G2, 15 G3, 15u G2, 15u G3, 17, 17 G2, 17 G3, Studio G3, Studio G5
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben Forretningstimer
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer 3/3/3 garanti
Totale kontraktperiode 4 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år - tilgængelighed: forretningstimer / mandag-fredag | Tilbagehol
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP Elite x2 1011 G1 | HP EliteBook 2540p, 745 G2 Notebook, 820 G2 Notebook, 820 G3 Notebook, 830 G5 Notebook, 830 G6 Notebook, 840 G1 Notebook, 840 G2 Notebook, 840 G5 Notebook, 840 G6 Notebook, 8470w Mobile Workstation, 850 G2 Notebook, 850 G6 Noteb

Pålidelig support, uanset hvor du rejser hen

Du kan beholde harddisken, hvis den bliver beskadiget på rejsen. Desuden kan du i 3 år få hjælp på stedet af en HP-kvalificeret tekniker, dagen efter du ringer.

Behold dine defekte medier, så du kan bortskaffe dem på en måde, der lever op til dine sikkerhedsstandarder, og få support af høj kvalitet fra HP – både på stedet og som fjernsupport. Kan fås i en lang række lande over hele verden. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Du kan gøre det hele: Tag den bærbare computer med dig, beholde dine personlige oplysninger hvis harddisken tager skade, og få support i årevis til mindre end hvad et nyt drev koster i gennemsnit.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der – også når du er langt væk hjemmefra. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Hjælpen er på vej

Når der opstår problemer, lader vi dig ikke vente. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Hold styr på dine data

Du kan beholde fejlbehæftede lagermedier, så du kan bortskaffe eller gemme dem på en måde, som opfylder dine sikkerhedsstandarder eller branchens krav.

slide {0} of {1}, zoom in, HP 4 års service rejse næste hverdag onsite med tilbageholdelse af defekte medier, kun notebooks
slide {0} of {1}, zoom in, HP 4 års service rejse næste hverdag onsite med tilbageholdelse af defekte medier, kun notebooks

Pålidelig support, uanset hvor du rejser hen

Du får effektiv dækning af hardware i lande over hele verden, inklusive valgfri dækning af hændelige skader og tilbageholdelse af defekte medier.
Behold dine defekte medier, så du kan bortskaffe dem på en måde, der lever op til dine sikkerhedsstandarder, og få support af høj kvalitet fra HP – både på stedet og som fjernsupport. Kan fås i en lang række lande over hele verden. HP external Monitor er ikke inkluderet.
Du kan gøre det hele: Tag den bærbare computer med dig, beholde dine personlige oplysninger hvis harddisken tager skade, og få support i årevis til mindre end hvad et nyt drev koster i gennemsnit.

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der – også når du er langt væk hjemmefra. Hjælp på stedet er til rådighed i flere lande over hele verden, så du får hurtig og effektiv hjælp, når du har brug for det.

Hjælpen er på vej

Når der opstår problemer, lader vi dig ikke vente. Vi kan være der næste hverdag1, så du kan komme tilbage til arbejdet.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]