DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers Accidental Damage Protection Support opgradering 5år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD - for Elite x360; EliteBook 830 G10, 845 G10, 8540, 86X G10; ProBook 65X G2; ZBook 15 G2, 17 G2

Adgang til pålidelig support er lige så vigtig, når du er på farten, som når du er på kontoret – måske endda mere. Med HP's hardwaresupport næste hverdag på stedet til rejsende med dækning af hændelige skader kan du få support næste hverdag i mange lande verden over. Dækning af hændelige skader omfatter væskespild, skade ved fald og mere.

  • Varenummer 988249556

    Model UQ823E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 4053162122581

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support for Travelers with Accidental Damage Protection - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for Elite x360; EliteBook 1030 G1, 1040 G3, 725 G3, 72X G2, 735 G5, 745 G3, 745 G5, 745 G6, 74X G2, 755 G3, 755 G5, 75X G2, 820 G1, 820 G2, 820 G3, 830 G10, 840 G1, 840 G2, 840 G3, 840 G8, 845 G10, 84X G9, 8540, 86X G10, 86X G9; EliteBook x360; ProBook 64X G1, 64X G2, 65X G1, 65X G2; ZBook 15 G2, 17 G2
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 5 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 5 år | Dækning for skadestilfælde - 5 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP 650, 90W Docking Station | HP Elite x2 1011 G1, 1012 G1 | HP Elite x360 830 G10 Notebook | HP EliteBook 1030 G1 Notebook, 1040 G3 Notebook, 720 G2 Notebook, 725 G2 Notebook, 725 G3 Notebook, 735 G5 Notebook, 740 G2 Notebook, 745 G2 Notebook, 745 G

Support over hele verden

Du kan få professionel hjælp i 3 år – hvis din bærbare computere går i stykker, kan du få hjælp på stedet om nødvendigt. Vi dækker de fleste større lande i verden.

Udvidet hardware support til forretningsrejsende – dækker reparation på stedet næste hverdag, hvis problemet ikke kan løses via fjernsupport. HP external Monitor er ikke inkluderet.

Yderst kompetent hardwaresupport fra HP – på stedet!

Support på stedet, uanset hvor du befinder dig

Når hardwareproblemer kræver personligt support, er HP der – også når du er langt væk hjemmefra. Vi kan være der næste hverdag, så du kan komme tilbage til arbejdet.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Beskyttelse mod uheld

Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]