DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Disk Retention Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for 3/3/0 eller 3/3/3 garanti) - 3 år - on-site - responstid: NBD - for Elite x360; EliteBook 83X G10, 84X G10, 860 G11, 86X G10; EliteBook x360

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Du har ekspertisen lige ved hånden med HP's hardwareservice næste hverdag på stedet med tilbageholdelse af defekte medier. Dermed kan du øge produktets levetid. Med effektiv fjernassistance og praktisk support på stedet næste hverdag kan du få hjælp, når du har brug for det – så du kan komme tilbage til arbejdet.

  • Varenummer 988245185

    Model UE335E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 0729507016672

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer 3/3/0 eller 3/3/3 garanti
Designet for Elite Mobile Thin Client mt645 G7; Elite x360; EliteBook 83X G10, 84X G10, 84XX, 85XX, 860 G11, 86X G10, 87XX; EliteBook x360; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; ProBook 64X G1, 64X G2, 65X G1, 65X G2; ZBook 14, 14 G2, 15 G2, 15 G4, 15 G5, 15u G2, 15u G3, 17 G2, 17 G4, 17 G5, Studio G3, Studio G5
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer 3/3/0 eller 3/3/3 garanti
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP Elite Mobile Thin Client mt645 G7 | HP Elite x360 830 G10 Notebook, 830 G9 Notebook | HP EliteBook 1030 G1 Notebook, 1040 G3 Notebook, 650 G9 Notebook, 725 G2 Notebook, 725 G3 Notebook, 735 G5 Notebook, 735 G6 Notebook, 745 G2 Notebook, 745 G3 Not
Oplysninger om kompatibilitet

Vi kommer til dig næste hverdag

Reparationer, reservedele og service klares hos dig næste hverdag. Vores eksperter er til rådighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer lige til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

Hold styr på dine data

Du får sikkerhed og kontrol, selv når lagerdisken er defekt. HP diagnosticerer problemet og giver dig en erstatningsdisk. Du kan beholde den gamle.

slide {0} of {1}, zoom in, HP 3 års service næste hverdag onsite med tilbageholdelse af defekte medier, kun notebooks
slide {0} of {1}, zoom in, HP 3 års service næste hverdag onsite med tilbageholdelse af defekte medier, kun notebooks

Support, som du kan stole på.

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer lige til døren.

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

Vi kan være hos dig den følgende hverdag.

Reparationer, reservedele og service klares hos dig næste hverdag. Vores eksperter er til rådighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen..
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]