DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Defective Media Retention 3år Reservedele og arbejdskraft

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Defective Media Retention - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for Color LaserJet Professional CP5225, CP5225dn, CP5225n

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Du har ekspertisen lige ved hånden med HP's service næste hverdag på stedet med tilbageholdelse af defekte medier, og dermed kan du øge produktets oppetid. Med effektiv fjernassistance og praktisk support på stedet næste hverdag kan du få hjælp, når du har brug for det – så du kan komme tilbage til arbejdet. Du bevarer kontrollen med dine følsomme data på fejlbehæftede lagringsmedier.

  • Varenummer 988808591

    Model UQ496E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 0884420186823

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for Color LaserJet Professional CP5225, CP5225dn, CP5225n
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: næste forretningsdag - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Tilbageholdt fejlagtig medie - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP Color LaserJet Professional CP5225, CP5225dn, CP5225n

Hold styr på dine data

Du kan beholde fejlbehæftede lagermedier, så du kan bortskaffe eller gemme dem på en måde, som opfylder dine sikkerhedsstandarder eller branchens krav.

Support, som du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware kommer til at fungere igen hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektive service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

slide {0} of {1}, zoom in, HP's 3 års hardwaresupport næste hverdag på stedet plus tilbageholdelse af defekte medier til Color LaserJet CP5225

Vi kan være hos dig næste hverdag.1

Vores eksperter står klar, når du har brug for hjælp. Reparationer, reservedele og service – det hele kommer hjem til dig allerede næste hverdag.1.

Hold styr på dine data.

Du kan beholde fejlbehæftede lagermedier, så du kan bortskaffe eller gemme dem på en måde, som opfylder dine sikkerhedsstandarder eller branchens krav.

Support, som du kan stole på.

Du kan være sikker på, at din hardware kommer til at fungere igen hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektive service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer til døren.

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]