DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Accidental Damage Protection Support opgradering 5år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for HP 24X G10, 24X G8, 24X G9, 250 G10, 250R G9, 25X G8, 25X G9, 34X G7; Laptop 340S G7

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Du har ekspertisen lige ved hånden med HP-hardwareservice næste hverdag på stedet med dækning af hændelige skader. Dermed kan du øge produktets levetid. Med effektiv fjernassistance og praktisk support på stedet næste hverdag kan du få hjælp, når du har brug for det, så du kan komme tilbage til arbejdet.

  • Varenummer 991637497

    Model U9EF4E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - support opgradering - 5 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 5 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for HP 240 G10, 240 G7, 240 G8, 240 G9, 245 G10, 245 G7, 245 G8, 245 G9, 250 G10, 250 G6, 250 G7, 250 G8, 250 G9, 250R G9, 255 G6, 255 G7, 255 G8, 255 G9, 340 G7, 340S G7, 348 G5, 348 G7; Laptop 340S G7; x2
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 5 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 5 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 5 år | Dækning for skadestilfælde - 5 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP 240 G10 Notebook, 240 G7 Notebook, 240 G8 Notebook, 240 G9 Notebook, 245 G10 Notebook, 245 G7 Notebook, 245 G8 Notebook, 245 G9 Notebook, 250 G10 Notebook, 250 G6 Notebook, 250 G7 Notebook, 250 G8 Notebook, 250 G9 Notebook, 250R G9 Notebook, 255 G

Vi kommer til dig næste hverdag

Reparationer, reservedele og service klares hos dig næste hverdag. Vores eksperter er til rådighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer lige til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

Beskyttelse mod uheld

Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]