DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Accidental Damage Protection Support opgradering 4år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for Elite x360; EliteBook 1040 G11, 83X G10, 84X G10, 86X G10

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Du har ekspertisen lige ved hånden med HP-hardwareservice næste hverdag på stedet med dækning af hændelige skader. Dermed kan du øge produktets levetid. Med effektiv fjernassistance og praktisk support på stedet næste hverdag kan du få hjælp, når du har brug for det, så du kan komme tilbage til arbejdet.

  • Varenummer 988256453

    Model UC284E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 0883585267545

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - support opgradering - 4 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 4 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for Elite Mobile Thin Client mt645 G7; Elite x360; EliteBook 1040 G11, 745 G2, 83X G10, 840 G1, 840 G2, 840 G3, 84X G10, 84XX, 85XX, 86X G10, 8770; EliteBook x360; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; ProBook 440 G1, 64X G1, 64X G2, 65X G1, 65X G2; ZBook 14, 14 G2, 15 G2, 15u G2, 15u G3, 17 G2, Studio G3
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 4 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 4 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag | Dækning for skadestilfælde - 4 år - levering og afhentning
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP Elite Mobile Thin Client mt645 G7 | HP Elite x2 1011 G1, 1012 G1 | HP Elite x360 830 G10 Notebook, 830 G9 Notebook | HP EliteBook 1030 G1 Notebook, 1040 G11 Notebook, 1040 G3 Notebook, 650 G9 Notebook, 725 G2 Notebook, 725 G3 Notebook, 735 G5 Note

Vi kommer til dig næste hverdag

Reparationer, reservedele og service klares hos dig næste hverdag. Vores eksperter er til rådighed 9 timer om dagen, 5 dage om ugen.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer lige til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

Beskyttelse mod uheld

Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.

slide {0} of {1}, zoom in, HP's 4-års service næste hverdag på stedet med dækning af hændelige skader, kun bærbare pc'er, 2. gen.
slide {0} of {1}, zoom in, HP's 4-års service næste hverdag på stedet med dækning af hændelige skader, kun bærbare pc'er, 2. gen.

We'll be there the next business day1

Du kan få professionel hjælp i 4 år – hvis din bærbare computere går i stykker, kan du få hjælp på stedet om nødvendigt.

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Hjælpen fås telefonisk – eller kommer til døren

Vores supportspecialister er altid klar til at hjælpe på den måde, situationen kræver, uanset om det er fjernsupport via telefonen eller personligt.

Beskyttelse mod uheld

Accidents happen. In the event that peril finds your PC, don’t worry—accidental damage protection covers spills, drops, falls and more.
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]