DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Accidental Damage Protection Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft (for alt-i-én) - 3 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for Sprout Pro by HP G2; Workstation Z1 G5 Entry

Forøg it-udstyrets tilgængelighed og produktivitet med onsite og remote kvalitetssupport af HP hardware og udstyr fra andre leverandører. Denne fleksible HP Care Pack service dækker desktop pc'er, workstations, servere, bærbare pc'er, netværksudstyr og print.

  • Varenummer 993358788

    Model U9WU3E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Tildækkdede konfigurationer Alt-i-én
Designet for Sprout Pro by HP G2; Workstation Z1 G5 Entry
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Tildækkdede konfigurationer Alt-i-én
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag (08:00 - 17:00) / mandag-fredag | Dækning for skadestilfælde - 3 år - levering og afhentning
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for Sprout Pro by HP G2 | HP Workstation Z1 G5 Entry
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]