DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support Accidental Damage Protection Support opgradering 3år

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - Support opgradering - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - 9x5 - responstid: NBD - for HP 470 G10; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; Pro x360; ProBook 445 G10, 45X G8, 45X G9

Når der opstår hardwareproblemer, er det vigtigt, at du kommer i gang igen så hurtigt som muligt. Du har ekspertisen lige ved hånden med HP's hardwareservice næste hverdag på stedet med beskyttelse mod hændelige skader og tilbageholdelse af defekte medier – dermed kan du øge produktets oppetid markant. Med effektiv fjernassistance og praktisk support på stedet næste hverdag kan du få hjælp, når du har brug for det, så du kan komme tilbage til arbejdet.

  • Varenummer 988247828

    Model UL846E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN 0808736977944

    Vægt 1 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Support with Accidental Damage Protection - support opgradering - 3 år - on-site
Type Support opgradering
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Placering On-site
Totale kontraktperiode 3 år
Svartid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for HP 470 G10; Pro Mobile Thin Client mt440 G3; Pro x360; ProBook 11 G1, 11 G2, 430 G3, 430 G5, 430 G6, 430 G7, 430 G8, 440 G2, 440 G3, 440 G5, 445 G10, 445r G6, 44X G6, 44X G7, 44X G8, 44X G9, 450 G4, 450 G5, 455r G6, 45X G1, 45X G2, 45X G3, 45X G6, 45X G7, 45X G8, 45X G9, 470 G2, 470 G3, 470 G5
Generelt
Placering On-site
Service inkluderet Reservedele og arbejdskraft
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 3 år | Dækning for skadestilfælde - 3 år | Tilbageholdt fejlagtig medie
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP 210 G1 Notebook, 215 G1 Notebook, 240 G4 Notebook, 245 G4 Notebook, 245 G7 Notebook, 250 G3 Notebook, 250 G4 Notebook, 255 G4 Notebook, 3125, 340 G2 Notebook, 350 G1 Notebook, 350 G2 Notebook, 355 G2 Notebook, 470 G10 Notebook, 470 G7 Notebook, 47

Support du kan stole på

Du kan være sikker på, at din hardware bliver god som ny hurtigst muligt takket være vores kyndige eksperter og effektiv service og support.

Beskyttelse mod uheld

Der kan jo ske ulykker. Hvis din computer bliver udsat for risici, behøver du ikke at bekymre dig – dækning af hændelige skader dækker ved spild af væske, tab, fald og meget mere.

Hold styr på dine data

Du får sikkerhed og kontrol, selv når lagerdisken er defekt. HP diagnosticerer problemet og giver dig en erstatningsdisk. Du kan beholde den gamle.

Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]