DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Exchange 4år Ombytning

Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Exchange - Support opgradering - ombytning - 4 år - forsendelse - responstid: NBD - for Officejet Pro 8218

De fleste af os har vores it-udstyr kært! Og for de fleste er det intet mindre end katastrofalt, hvis it-udstyret pludselig strejker. HP Care Pack er til for dig, der gerne vil undgå mest mulig nedetid, så din forretning kan fortsætte uforstyrret.

  • Varenummer 991615790

    Model U6M62E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.99 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Hardware Exchange - support opgradering - 4 år - forsendelse
Type Support opgradering
Service inkluderet Ombytning
Placering Forsendelse
Totale kontraktperiode 4 år
Svartid Næste forretningsdag
Designet for Officejet Pro 8218
Generelt
Placering Forsendelse
Service inkluderet Ombytning
Svartid Næste forretningsdag
Totale kontraktperiode 4 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - ombytning - 4 år - forsendelse - responstid: næste forretningsdag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 4 år | Teknisk understøttelse - fjern diagnosis - 4 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP Officejet Pro 8218
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]