DA   EN   SV
For at se vores fulde sortiment, priser og opnå den fulde adgang til vores webshop, skal du logge ind.
Log ind på din konto her eller registrer dig som kunde her.

Electronic HP Care Pack Next Business Day Channel Remote and Parts Exchange Service 3år Forudgående komponentudskiftning

Electronic HP Care Pack Next Business Day Channel Remote and Parts Exchange Service - Support opgradering - forudgående komponentudskiftning - 3 år - 9x5 - reparationstid: næste forretningsdag - for PageWide Managed P77740dn, P77740dw, P77750z, P77760z

De fleste af os har vores it-udstyr kært! Og for de fleste er det intet mindre end katastrofalt, hvis it-udstyret pludselig strejker. HP leverer produkter af højeste kvalitet, men samtidig er det vigtigt at være ordentligt sikret, hvis uheldet er ude.

  • Varenummer 992344592

    Model U9LN4E

    Producent Hewlett-Packard
    Gå til producentens hjemmeside

    EAN

    Vægt 0.01 kg

  • Informationer/specifikationer på siden er vejledende og kan uden varsel være ændret af producenten. Der tages forbehold for trykfejl og vejledende billeder.
Produktbeskrivelse Electronic HP Care Pack Next Business Day Channel Remote and Parts Exchange Service - support opgradering - 3 år
Type Support opgradering
Service inkluderet Forudgående komponentudskiftning
Totale kontraktperiode 3 år
Reparationstid Næste forretningsdag
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Designet for PageWide Managed P77740dn, P77740dw, P77750z, P77760z
Generelt
Reparationstid Næste forretningsdag
Service inkluderet Forudgående komponentudskiftning
Servicen er åben 9 timer om dagen / 5 dage om ugen
Totale kontraktperiode 3 år
Detaljer
Service & Support Garantiforlængelse - reservedele - 3 år - reparationstid: næste forretningsdag - tilgængelighed: 9 timer pr. dag / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - telefonrådgivning - 3 år / mandag-fredag | Teknisk understøttelse - fjernovervågning - 3 år
Oplysninger om kompatibilitet
Designet for HP PageWide Managed P77740dn, P77740dw, P77750z, P77760z
Send en E-mail til vores support
Før køb: [email protected]
Efter køb: [email protected]

RMA

Hvis du har købt en vare hos os, som mod forventning er defekt og du ønsker at reklamere over den, skal vi have den ind til vores tekniske afdeling for undersøgelse, før afhjælpning kan foretages. Vores reklamationsbehandlingstid er normalt 2-14 dage. Ved udgåede modeller tages forbehold for at producenten / vores leverandør, ikke kan overholde vores normale reklamationstid.

Er varen fejlbehæftet og overholder vores reklamations-bestemmelser, skal der oprettes en RMA-sag i vores RMA-system på https://dev.dcs.dk/en/profile/rma/.

Har du spørgsmål vedr. RMA oprettelse, bedes du sende en mail, direkte til vores RMA afdeling: [email protected]