HP Active Care hjælper IT-afdelingen med at opnå optimal oppetid og hurtig løsning af problemer med HP-enheder. Med teknisk fjernsupport, forudsigende analyse af enhedens tilstand, service til afhjælpning og Next Business Day Onsite Response sørger HP Active Care for, at medarbejderne hele tiden kan arbejde både på kontoret og på farten.
Varenummer 1002295323
Model U42D2E
Producent
Hewlett-Packard
Gå til producentens hjemmeside
Vægt kg
Produktbeskrivelse | Electronic HP Care Pack Active Care with Accidental Damage Protection and Defective Media Retention - support opgradering - 3 år - on-site |
Type | Support opgradering |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Placering | On-site |
Totale kontraktperiode | 3 år |
Svartid | Næste forretningsdag |
Designet for | Dragonfly G4; Elite x2 G8; x360 1040 G10 Notebook, 1040 G9 Notebook; EliteBook 1040 G10 Notebook, 1040 G9 Notebook; EliteBook x360 1030 G8 Notebook, 1040 G7 Notebook, 1040 G8 Notebook |
Generelt | |
---|---|
Placering | On-site |
Service inkluderet | Reservedele og arbejdskraft |
Svartid | Næste forretningsdag |
Totale kontraktperiode | 3 år |
Detaljer | |
Service & Support | Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: NBD (distance fra kunderlokation - 160 km) | Garantiforlængelse - reservedele og arbejdskraft - 3 år - on-site - responstid: 2 forretningsdage (distance fra kunderlokatio |
Oplysninger om kompatibilitet | |
Designet for | HP Dragonfly G4 | HP Elite x2 G8 | HP Elite x360 1040 G10 Notebook, 1040 G9 Notebook | HP EliteBook 1040 G10 Notebook, 1040 G9 Notebook | HP EliteBook x360 1030 G8 Notebook, 1040 G7 Notebook, 1040 G8 Notebook |
Den elektroniske HP Care Pack tilbyder en omfattende serviceaftale, der omfatter reservedele og arbejdskraft, hvilket sikrer, at notebooks vedligeholdes med et højt niveau af omhu og ekspertise.
Med et løfte om svartid næste arbejdsdag for problemer inden for 160 km og op til 3 arbejdsdage for afstande op til 480 km sikrer HP minimal nedetid, så din drift forbliver smidig og effektiv.
Uheld kan ske, men med Active Cares dækning af utilsigtede skader kan brugerne være trygge ved, at deres notebooks er beskyttet mod det uforudsete, hvilket giver ro i sindet i den daglige brug.
Service til opbevaring af defekte medier giver kunderne mulighed for at beholde deres defekte lagerkomponenter, hvilket sikrer, at følsomme data aldrig forlader lokalerne og giver et ekstra lag af sikkerhed.
Adgang til telefonrådgivning, fjerndiagnose og en webvidenbase giver brugerne et omfattende supportsystem til at løse tekniske problemer hurtigt og effektivt.